Bizde 1 yaşımıza gireceğiz aynı dertten muzdaribim bende. Tarhana çorbasını çok sever , kahvaltıda biraz bişeyler yer , meyve yer ama doğru düzgün başka birşey koyamadık yemek listemize. Bende doktora götürmeyi düşünüyorum vitamin eksikliği vs var mı diye. Kilomuz yerinde çok şükür o da mama içtiği için.