Minikprenses38 Esdelideli ben kullandım 6 tane kadar hoşuma gitti sızdırma olmamıştı ama denediğimde 10 15 günlük falandı
iremdonmezz Esdelideli bebeğim 2 aylık ben 2 aydır kullanıyorum gayet memnunum hiç bir sıkıntı yaşamadık
Esdelideli Minikprenses38 bende hiç kullanmadim da trendyolda indirime girmiş orda gördüm Bi denesemmi die düşündüm. Benim oğlum büyük ya 2 yaşını geçti şuan. Tuvalet eğitimine de başlamadım. Bu kış geçsin die erteleyip duruyorum
Esdelideli Habibe08 yaaa o zaman kötü işte:( insan böyle bir yorum görünce alası gelmiyor bende kararsız kaldım acikcasi
Rumeysanur_94 Bende ara ara kullanmıştım memnun da kaldım , sleepy gibi kampanyası falan olsa yine almayı düşünürüm.
Habibe08 Esdelideli valla bence almayin oglum artik bezi birakti gündüzleri ama uyurken hala takıyorum bi ara a101 kini denedim o bile.kat kat iyi onlemden