Canım bende 3 aylıkken yaptırdım yapıştırmamaya dikkat et pansuman sonrası kremini sür biraz canı yanar ama geçecek 1 haftaya haftası dolunca banyo yaptır bide ben kartın bardak kesmiştim onu koymuştum bezine yapışıp rahatsız etmesin diye zaten bezli oldukları için daha çabuk iyileşiyor benim ki 1 haftada geçti 10 günde dikişlerini döktü