Sedalena bence bebeğinizin kilosu gayet iyi, boşuna şişirmeyin bebeğinizi pirinç ununu vererek bu ayında. Benim oğlum da 3 aylıkken 6200 dü kilosu, gayet de tontikti yani, ne istiyor aileniz daha, obez mi olsun yani😕 7 aylık olacağız biz de, sütüm yeterli gelmediği(tek göğüs😪), mama ve ek gıda pek yemediği için az az veriyorum pirinç ununu yeni yeni maalesef, üzüle üzüle yani içim hiç rahat değil. Şimdiden alıştırmayın bence.