Kızlar bebeğim 1 aylık göğüs uçlarımda yara çatlak vs yok hep nemlendiriyorum krem sürüyorum ama bebeğim emerken aerola bölgesi kahverengi yerler yani canım cok acıyor mememin alt kısmı kabarcık kabarcık olmuş resmen damaklarıyla çeke çeke emiyor ağzına ilk aldığında vücudum acıdan titriyor bağırmamak için zor tutuyorum kendimi ama birkaç dakika içinde o his geçiyor. Memeyi bıraktığında da çok sızlıyor süt mü iniyor anlamıyorum ama bu acıyı ağrıyı nasıl geçirebilirim yoksa zamanla alışacak mı 😔