kahveseftali Lansiloh tekli otomatik süt sağma makinam var emanet pek kullanamadım çok aparatlı kablolu. Aventinki de yeni çıkan modeli çok övülüyor 1.700 den 1.100 e düşüyor alasım var çok da portatif. Acaba kullanan var mı ikisi arasında fark var mıdır
Kuzularinanasi kahveseftali kesinlikle avent diyorum.bi ara makinam bozuldu sandim lansihoh aldik denedim resmen hic cekmiyor gibiydi.1 kez denedim ve hic memnun kalmadim ondan hemen sattim onu.bozulmamis ztn makinem sonradan anladim .aventlee devam.benimki ta 6yil onceki modeli hem de.simdi yine ayni makinami kulaniyrm sapasaglam cok sukur.
Nililaylayla Ben kullanıyorum hem de çok aşırı sütüm var sürekli gün içinde 4 5 defa sağıyorum çok memnunum
kahveseftali Nililaylayla sütünüz çok olduğu için iyi sağıyordur belki benim sütüm az acaba iyi sağar ve arttırabilir miyim diye alasım var
Nililaylayla Nus evet kuvvetli o markayı bilmiyorum ama kuzenimde farklı bir marka denedim farkediyordu