157258 Arkadaşlar merhaba kızımın eli sürekli ağzında sürekli salyası akıyo sürekli bir şeyler ısırmak istiyo birde bu günlerde geceleri sürekli uyanıyo acaba diş belirtisi var mı ben hiç anlamıyorum tecrübeli olanlar bi bakabilirse sevinirim:)bu arada kızım 5 buçuk aylık https://mutluresim.com/image/26d9e68f-0f72-4c12-94dc-5d27c00f525d.2OOcg
mervestark 157258 benim bebeğim de 2 aylık damağı bu şekilde dişleri belirgin gözüküyor resmen elini emiyor sürekli tükürükler çıkartıyor diş mi ?
oglumubeklerken 157258 şu an diş görünmüyor. Diş olsa öyle bir beyazlık oluyor ki anlamamak mümkün değil damak yarılıyor falan
nazlimom_ 157258 diş görünmüyor kabarmış sadece bizimde böyleydi beyazlık göründükten sonra daha cok huysuzlanmaya baslamıştı salyası fln coktu sonra patlattı dişi
157258 Berilikomunannesi yemin ederim artık gelecekse gelseler İnan kendi dişim çıkmış kadar rahatlıycam
Zeynepsametaras Oglumda 4 bucuk aylık aynı böyle gelecekse gelsin artık üst degiştirmekten yoruldum artık salyalar eller agızda
157258 Zeynepsametaras bende aynı günde 40 kere üst değişiyoruz ve o kadar ıslak durutmamaya çalışmama nağmen artık çenesinin altı ön kısım mantara çevirmiş krem kullanıyoruz o yüzden
oglumubeklerken 157258 yani iyice bembeyaz olup yarılınca 3 4 güne çıkıyor diş elinizle dokununca batmaya başlıyor
157258 mervestark yani galiba benimde ilk bebeğim her şeyi halletmeye çalışıyorum ama bu diş konusunu aşamıyorum çıkıyo mu çıkmıyo mu belirti mi değil mi anlayamadım gitti kaç aydır:)
157258 nazlimom_ peki kabardıktan ne kadar süre sonra diş görünüyo çünkü bizim Bayadır böyle ama son zamanlar iyice kabardı gibi sanki bilemiyorum