Dilruba_1 2 yaşa kadar sanırım biraz daha tehlikeli bir hastalık. Nerden bulaştı bende anlsmadım inanın hep evdeyiz elimizi yıkamadan çocuğa dokunmuyoruz. Ama abla ve abiler okula gidiyorlar büyük ihtimalle onlardan olabilir taşıyıcı bir durum olabilir yani. Onlar büyük olduğu için anlaşılmıyor.