Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. 3.5 ay önce sezeryan oldum ama göbeğim olduğu gibi duruyor🤭 aslında zayıfım 49 kiloyum ama sadece göbeğim var gören hamile misin diyor hala😅 ve ayrıca çatlağım sarkıklık ve göbeğimde kararma var bunlar nasıl gider bı tavsiyeniz varmı Krem vs kafama göre birşey alıp kullanmak istemiyorum