_Bianneikibebis Kızlar yarın doğumum var ama ben baya gribim acaba alırlar mı doğuma, yaşayan var mı bu durumu 🥺
2prematureannesi _Bianneikibebis doktora danışın bence sezeryan olacaksanız bişey fark etmeyebilir belki ama normal doğum olursa zorlayabilir ben hafif atlattığım için doktora bişey dememiştim sezeryanla olduğumdan
Pamuk_sekermm06 _Bianneikibebis ilk dogumumda griptim çok kötü hatta dikis atılırsa nasil hapsurur oksururum diyordum.dogumdan bı çıktım hicbisey kalmamış neler yasadiysam artık😂😂😱
123456sdsd _Bianneikibebis sanırım sezeryan olacaksınız bence iyileşmeyi bekleyin daha iyi olur sizin için de bebeğiniz için de
Elisa_dmr _Bianneikibebis 16 gün önce sezeryan oldum griptim doğumdan sonra geçti ama bir gün aradan sonra yine oldum ister istemez terliyor insan sürekli ve hapşurma öksürme mahvetti beni dikişlerimi çok zorladı
2prematureannesi _Bianneikibebis o zaman sıkıntı olmaz zaten maske altından havada veriyorlar canım bana maske altından hava vermişlerdi o şekilde oldu sezeryan benimde