Kızım 9 ay 20 günlük inanılmaz derece de zorlanıyorum bu aralar. Asla oyuncaklarıyla oynamıyor paçamdan ayrılmıyor tüm gün koltuk kenarlarında yürüyor ve dibimde. 1 dakika bile yerınde oturmuyor ya. Meme reddi yapıyor yırtılırcasına aglıyor mecbur uyku gecıslerınde veriyorum. Yaklasık 1 haftadır kızıma birşeyler oldu ne duruyor ne uyuyor, özellikle aksamları yapıyor bunu. Uyutuyorum bes dakka sonra aglayarak uyanıyor yerıne koyuyorum daldı diyorum bı bakıyorum aglayarak uyanıyor, geceler zehir oldu artık noldu böyle anlam veremiyorum 😢 atak gösterıyor baktımda bu ayda atak mı vardı ki ya. Aşırı bunaldım hiç bu kadar zorlanmamıstım gercekten, bazen dayanamayıp kızıyorum anlıyor dudak büküp aglıyor üzülüyorum ama elimde degil aşırı yıprandım. Sizler de durumlar nasıl 😢 nolur geçecek diyin 🥺