Aselin_annesii Kızlar ne kadar doğru bilmiyorum boyatıp boyatmama konusunda kararsızım doktora sorucam ama siz boyadınız mı saçınızı ?
Beren123 Aselin_annesii ben boyadım evde kendim bir sıkıntı olmadı şükür sadece bebeğim uyudu kucağıma almadım saçım boyadayken ve emzirmedim üç dört saat