Ezelllll benim oğlum geçtiğimiz mayıs ayında havale geçirdi ve ondan sonra bu dalma başladı çok kısa saniyelik sürüyor tamamen tepkisiz kalıyordu başlarda çok sık oldu daha sonra azalmaya başladı 23 aylık bu ara da iyice azaldı dalması ben de çok araştırdım absans epilepsi diye bı hastalık varmış o sandım ilaç tedavisi ile geçiyormus o da egg çekiliyor kafasından bakılıyor çocuk nörolojisi bakıyor basit bir işlem çok şükür hiç birşey çıkmadı zaten dalması da azalmıştı TV telefon hiç eline vermediğinde hiç dalma yok bazen çok bunalıp veriyorum 2 aylık bebeğim var çünkü zor oluyor yinede nadiren veriyorum o da günde bir kez 5 dakka 10 dakka o kadar onun dışında hiç vermiyorum inşallah hep biter dalması. Sizde bi doktora götürün ilaç tedavisi ile geçer bir şey varsa da ama ilerde okulda vs dikkat eksikliği gibi sıkıntılar yaşayıp götürüp öğrenenler oluyormuş tedavi daha uzun sürüyormuş araştırdığımda öğrenmiştim