Hilalasena her sene yeni bir çay çıkıyor, o sene herkes onunla kilo verdiğini iddia ediyor. Sonra pat o çay toplatılıp yerine başka çaylar üretiliyor. Ben sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Belli başka ödem atıcı bitki çaylarını araştırıp onlarla kendi beslenme düzenimize uygun çaylar içmeyi daha doğru görüyorum. Güven vermiyorlar bana