Benim bebelerde öyle. 2,5 aylık sünnet yaptırdım bi hafta sonra dönmeye başladı. Dönmesi yetmedi 4 aylıkken falan popoyu kaldrıp emekleme pozisyonuna geçti. Şimdi sürünüyor kendi kendine emekliyor. Benimde çevremde aynı aylarda totosunu kaldırmayanlar var.maşallah diyelim her bebeğin gelişimi farklı