OmerAsaf00 valla benim bebeğim gündüz meme dışında 1 dakika dahi uyumazdı yalnızdım 3 aylık olana kadar gece uykusu hariç sadece çıldırasıya ağlıyordu en az 13 kere kaka yapardı her dakikada ağladı için altını açarken etrafa işiyor ve kaka yapıyordu kaldırmaya vaktim olmadığı için her yerde çişli veya kakalı alt açma bezi dururdu. Kahvaltıyı akşam 6 da yapardım. Tuvalete eşim işe giderken 8 de girer bir daha akşam 6 da girebilirdim. Çok zordu allahım felaketti. Evde ne yemek ne temizlik yapılırdı. Çamaşır bile en son çocuğun giyecek bir şeyi olmayınca yıkanırdı. Eşimi arardım bir posta ona ağlardım her Allah’ın günü bir posta anneme bir posta ananeme ağlardım günlük. O günleri hatırlamak dahi istemiyorum çok çok kötüydü bu tam 3 ay sürdü. Meğer bebeğimin çoklu gıda alerjisi varmış bağırsak reaksiyonlu ama çok uzun zaman kimse bilemediği için yavrum acıdan kıvranmış bitmiş. Tam hayata adapte olma aşamasında acıdan kıvranınca şimdi de uykusu sorunlu gündüz kendisi 1 saniye bile uyumuyor. Neredeyse 6 aylık olacak. Ama o kadar zor değil artık. Yine biri gelip bebeğimin yanında durmadan temizlik, yemek yapamasam da en azından ağlamıyor gülüyor Allah’ıma bin şükür. 9 ay kan kustum doğumdan geldim 49 kiloydum kuru ekmek zeytin yedim sadece. Ah diyordum bir doğurayım neler yicem doğurdum yine yiyemiyorum. İnek sütü, keçi sütü, koyun sütü, dana eti, keçi eti, tavuk eti, yumurta, mercimek, nohut, susam, cevize alerjisi var. Yine yiyemiyorum her gün yatarken bi bitsin şunu yicem bi bitsin bunu yicem diye hayal kuruyorum. Benim de delirdiğim, çıldırdığım günler çok oldu. Ev taşıdım bir de bu hengamede. Hala gece en az 5-6 kere uyanıyor. Uyutmak en az 2-3 saat ağlamaklı geçiyor. Yine de Artık o kadar kötü değil ilk günlerdeki gibi. Yere bir şey seriyorum oyuncaklarıyla oynuyor falan. En önemlisi bunlar bugün olmasa yarın geçecek bir çok bebeği hasta olan ve geçmeyecek sıkıntısı olan anneler var Allah onların yardımcısı olsun. Onlara sorsan bizim çektiklerimiz onların yanında tırnak bile olamaz. Ben geçen gün bir video izledim video da şöyle diyordu başınıza bir şey gelince neden demeyin bu olay bana ne öğretecek ne anlatmaya çalışıyor diyin diyordu gerçekten ben bu soruyu kendime sordum ve şunu farkettim hayatımın öyle bir dönemindeydim ki çok şey yapmış ve sıkılmıştım bebeğimden sonra çay içmek, kahvaltı yapmak, biriyle konuşmak, televizyon izlemek, kek yemek, çikolata yemek bir lüks oldu. Bebeğim bana hayatın tadını öğretti. Gerçekten ilk zamanlar çok zor. Ama bir şekilde geçiyor. Ve siz daha güçlü oluyorsunuz 🙏 tüm anneler mükemmelsiniz 🙏