Sinemdrm Meraba 53 gun once dogum yaptım 42.de kanamam kesildi. Dun 52. Gunde cok yogun bır sekılde kanamam gelıyor normal mi bu kızlar yoksa bi sıkıntımı var aranızda bu şekilde olan oldumu . Sezeryan yerim sanki cizgisi mor cızgısı gbı gelıyor
Ayseey Sinemdrm normal canım olabilir bende 45. Günde adet olmaya başladım ve baya fazla kanamam olmuştu sezeryan geride karın bozalip buzustugu için mor gibi olur düzelir geri