Sıklıkla kullanılması tavsiye edilmiyor . Bir gıda mühendisi olarak ben de etmiyorum . Yoğun kullanımı akrilamid salınımını arttırıyor. Kanserojen bileşendir . Vücuttan atılımı mümkün olmuyor . Tıpkı robot süpürge gibi hit olduktan sonra buna da ilgimiz azalacaktır diye düşünüyorum.