Bebeğim dün geceden beri sağ göğsümü emmiyor. Tutuyor bir iki çekiyor sonra bırakıyor. Döngü bu şekilde devam ediyor. Baktım süt çok hızlı ya da az gelmiyor. En son tüm göğsümü sağdım ama ona rağmen hâlâ aynı şeyi yapıyor. Neden olabilir? Ne yapmalıyım? 😔