Tazeanne53 Benim oğlum da ek gıda öncesi yediklerimizden yemek isterdi. 6 aylık olduğunda da yemesi iyiydi. Ama sonra bir kaşık bile almamaya başladı. Sağlık ocağında ebemiz yaşa kadar sadece besinlerle tanıştırmak için veriyoruz demişti. O yüzden ısrar etmedim. Bazen günde 1 defa ek gıda vermeyi denedim. Çoğu gün hiçbir şey vermedim. Sadece anne sütü aldı. 10 aya kadar böyle devam etti ek gıda falan hiç yemiyordu. Bana artık hiçbir zaman yemeyecekmiş gibi geliyordu ki çocuk 10. ay civarı bir yemeye başladı ki. Şimdi 13 aylık. Sofrada ona vermekten yemek yiyemiyorum. Yemek saati olmasa bile masaya ne zaman otursam yemek yiyecek diye koşarak geliyor. Yediğimizden vermeyince yada bitince ağlıyor. Yani demek istediğim her çocuk farklı ama yemiyorsa bir süre zorlamayın. Belki o da kendiliğinden yemek ister. Yemek yerken yanınızda olsun. Sizi izlesin. Ben şimdi yanında birşey yemeye korkuyorum çünkü rahat bırakmıyor.