Tubacnr0 Bebeklerde ve çocuklarda sık hasta olma dönemine girdik yaşayan anneler varmi bebegim Bi kalkti grip olmuş hapsuruyor burnu akıyor dikkatte ediyorum
tugceizgi Tubacnr0 ben emzirdiğim için her gün yeşil çay içiyorum sütümden geçiyor sanırım çok şükür oğlum grip vs olmadı şimdiye kadar. Eşim grip olmuş biz olmadık 😂Kendimiz için çorba vs yapıyorum. Öyle öyle idare ediyoruz bir şekilde.
Tubacnr0 tugceizgi 1 yasa kadar benimde bebisim 1 kez hasta oldu duan 16 aylik kısa girdigimizden beri 3.