Bsraaalp Kızlar merhaba. 4 buçuk aylık oğlum var son zamanlarda her gün yıkamamıza rağmen ertesi günü kulağında sarı birikmeler olduğunu görüyorum. Acaba kulak akıntısı mı yaşıyor? Yoksa sürekli yerde olmasından kaynaklı normal bir durum mu
Deletedmom_123 Bsraaalp canım benim oğlumda 4. Ayından beri aynı kulak kiri fazla bi bebek dedi doktor dışarı atması içeride birikmesinden iyiymiş mesela dün yıkadım bugün yine kuşağı kirli
XaverDiana Bsraaalp yıkıyormusunuz? Benim kızım da 4 aylık olucak ama hiç yıkamadım hep merak ediyorum nasıl yapayım diye doktoruna sordum hiç birşey yapmama gerek yokmuş dedi . Kendiliğine temizleniyormuş ama hiç hoş durmuyor 🥺
Bsraaalp XaverDiana bebeği yıkıyoruz yani banyo yaptırıyoruz sonrasında temizliyoruz anlamında dedim kulağını yıkamaya ben de cesaret edemem 🙈