Kubramustfa 3 ay 26 gün kaçıncı hafta oluyor. Hangi atak haftasındayız acaba çocuğum çok huysuz bu ara acaba atak haftasında miyiz
Elifbst Normalde 12.haftasında oluyor ama gecıkmede olabiliyor sizin öyle oldu demekki bizde o dönemdeyiz huzursuz kucak meme istiyor güvende hissetmek istiyor 1 hafta sürüyormuş aonra çok tatlı oluyorlar biraz daha gelişmiş oluyor lar
Linosss Benimde bebeğim 3 ay 17 günlük gündüz uykuları çok az hep uyanık gibi huzursuz oyun halısına bırakırdım yarım saat oynardı şimdi bıraktığım gibi aglıyor hep kucak istiyor
Aylin_07 Arkadaşlar hayırlı olsun 4.ay atağına hoşgeldiniz yalnız öyle bir iki hafta surumuyor 4.ay 27 gunluguz hala devam 5.ayda umut var inşallah
Eminosman_dilek Aylin_07 5.aydan slm olsun çok az geçti diyebiliriz yani 😄 gündüz uykusu az emmesi az mızmızlık çok sürekli yanında olun diyor gece uyanıyor uyumuyor tabi insan alışıyor (sinir oluyor tabi ) ama canları sağolsun inşallah evlatlarımızı n
NmalkoC Allah size kolaylık versin 4. Ay atağı biz fena atlattık baya uzun sürdü kucagımda gezerek süpürge sesi acık zıplata zıplata emzirdim son ataktayız şuan 17. Aya girdik buda felaket geçiyor sabaha kadar uyumadım