Seher2410 Markette olanlara su falan katıyorlarmış doğalını bulmak zor siz nasıl yapıyorsunuz nereden ne marka alıyorsunuz?.
Zuleyha_kazan Seher2410 trendyoldan aldım canım ben soğuk sıkım bebekler için gayet güzel istersen dene bı canım
sarilokumumm Seher2410 tatile gittiğimde dönüşte Akçay dan alıyorum yol üstünde yerler var oradan 2 yıldır oraya gidiyoruz oradan aldım gidemezsem kargo da yapıyoruz demişlerdi
NurY Seher2410 ben hiç internetten almadım bilmiyorum ama Trendyolda soğuk sıkım olanlardan alin bebekler için asidik değeri var ona dikkat etmeniz lazım
Eyluluraz1 Kendimiz üretiyoruz biz eşimin zeytinlikleri var çok şükür o konuda rahatız en azından doğal olan bireyler var hayatımızda diyoruz 🙄
Nes1912 Zeytinyağının katkısız olduğunu alnamak için bir çay bardağına iki parmak yağ koyun üstüne porcozu dökün eğer cozuluyorsa katkı var cozulmeyip yağ üste çıkıyorsa bir sıkıntı yoktur 🤭
coktepkiliyim Seher2410 eşimin arkadaşından alıyoruz Osmaniye’den kargo yapıyor.Doğal olduğunu biliyorum gidip gözlerimizle görmüştük
GamzeBaz Seher2410 eşimin ailesinin zeytin ağaçları var toplayıp zeytin yağı yaptırıyorlar hiç almadım zeytin yağı