Meraldemir ben de çok arada kalmıştım ama kabin boy tercih ettim. Kullanım sıklığınıza, nerelerde kullanacağınıza göre karar verebilirsiniz. Mesela bizim henüz arabamız yok. Yakında alacağız ama bu süre zarfında toplu taşımayı rahatça kullanabileceğim tek elle açılıp kapanabilen bir bebek arabası istiyordum. Tabii anneanne faktörümüz de var. İşe döndüğümde annem bakacak kızıma, hafif bişi lazımdı bize ☺️Dağ, bayır gezen biriyseniz kabin boy toprakta sizi zorlayacaktır. Travel sistem gerekir. Kabin boylarda çift yönlü olanlar da var ama fiyatlar uçmuş. Bütçeniz varsa çift yönlü mutlaka alın