Asya10 Kizlar 😭😭😭😭o kadar yorgunumki, oglum 3 yas 5 aylik. Geceler uyanip agliyor. Internetde arasdirdim aynu uyku terorunun belirtileri 6-7 aydir boyle. Acaba hic boyle sey yasayan oldu mu ? Ne yapmam lazim ? Ne zaman gecer bu ?
Asel1naz2 Asya10 iki yaşında iken yaşadık biraz bu durumu . 6 ay çok uzun süre niye goturmediniz doktora ki. Ben doktora götürdüm o zaman öyle demişti. Telefon tabletten TV de izliyorsa oradan gördüğü şeylerden etkileniyor bide çevrede ona kötü davranan varsa falan. Ben çocuğu yanımda yatırdım kucağımda okşadım öptüm sevdiğimi söyledim korktuğu şeyleri anlattım korkmamasi gerektiğini falan. Mesela böcek diyordu biz böcekleri seviyoruz çok tatlılar diyordum onlarda bizi seviyor bunun gibi yapıyordum hep
Asel1naz2 Asya10 allergest diye bir şey yazmıştı ama vermedim ben . Bı kaç öyleydi. Benimde küçük Bebegum vardı o zaman yeni doğum olmuştu.
Asel1naz2 Asya10 bı kaç ay kötüydü sonra düzeldi yavaş yavaş 3yasinda şuan hala bazen canavardan böcekten vb korkuyorum diyor ama konuşuyorum biz seviyoruz ne kadar güzel falan diyorum sakinlesiyor
Asel1naz2 Asel1naz2 yeşilliklerin olduğu yere götürüyordum böcek gösteriyordum uğur böceği bulup eline koydum sevmişti unutmuyor onu. Bı de mutlu olcak şeyler yaptım oyun parkına gitmeyi çok seviyor du kumda oynamayi istediği kadar bekliyordum yani demek istediğim gün içinde sevdiği mutlu olduğu şeyleri yapin bizde çok şey fark etti bunlarla. Sizinki gibi 6 7 ay sürmedi bir iki ay gibi bir şey sürdü oda ben de çok etkileniyor üzülüyordum ilk defa böyle bir şey görmüştüm 😏
Asel1naz2 Asel1naz2 inşallah bir an önce düzelir çocuk. Bı de etrafta onu korkutan ne bilim canını acıtan olmamasına dikkat edin lütfen
Asel1naz2 Asel1naz2 sizin duvara baktım da çocuğunuzu hala gönderiyor musunuz anaokuluna kesinlikle bu çocuk ondan korkuyor gerçekten çok üzüldüm şuan. Bizde kreşler başlamıştık o gece terörüne maalesef. sadece bir gün göndermiştim ben bir de. Siz demişsiniz bağırmış çocuğa zaten bı bebek daha 3 yaş