Arkadaşlar merhaba kızımın eli sürekli ağzında sürekli salyası akıyo sürekli bir şeyler ısırmak istiyo birde bu günlerde geceleri sürekli uyanıyo acaba diş belirtisi var mı ben hiç anlamıyorum tecrübeli olanlar bi bakabilirse sevinirim:)bu arada kızım 5 buçuk aylık
https://mutluresim.com/image/26d9e68f-0f72-4c12-94dc-5d27c00f525d.2OOcg

