Hemsirehilall ben şöyle söyleyim zaten küçük olduğı için şurup iğne ilaç
Vermiyorlar ateş bile olsa ılık duş düzenli
Emzirm diyorlar ki bu süreçte siz büle hasta olsanız ilaç kullanamıyorsunuz doğal yollarla ilerliyorsunuz ateş yoksa acil olduğunu kendimce düşünmedim, zaten aşı için doktora götüreceksiniz bakarlar o esnada tabi ama dediğim gibi bebekler çabuk toparlar ve genelde 1 aylıkken 7-8 aylıkken 10-11 ay gibi hasta oluyorlar çok geçmiş olsun diyelim doktor ne diyecek tekrar yazarsanız meral ederim ❤️