tugceo92 çok çok korkunçtu bebeğimi 3 te uyuttum uyudum bi uyandım ki sallanıyoruz eşimle aynı anda uyandık birbirimize bakıyoruz deprem mi oluyo dedim evet sakin ol panik yapma bebeği kucağına al demesiyle dahada hızlandı acayip korktum elim ayağım titriyor bebeği bile alamadom kucağıma sonra durdu zaten sabah uyudum dışarı çıkan yoktu baktık Allahım korusun bir daha yaşatmasın inşallah