Selam kızlar, 2 bucuk aylık anneyim,sezaryen doğum yaptım, 2 hafta önce az az kanamam oldu 5 gün sürdü bitti, regl oldum sanıştım ama dün yine başladı ve baya fazla. Normal adet gibi belim ve kasıklarım çok hafif ağrıyor ama kanama baya var, başka şikayetim yok. Sizce normal mi bu? Dogumdan sonra 10. Gün doktoruma muayneye gitmiştim rahim toparlamış hiç bir sıkıntı yok demişti.