bizde 10 aylık olacağız inanın emzirmek istemiyorum o kadar korkuyorum ki canımdan can gidiyo sanki gece uyku sersemi corc corc emiyo ama gündüzleri vermek istemiyorum zaten emmiyo resmen sadece ısıtmak için meme istiyomuş gibi sütüm azalır mı bilmem gündüz çok az emdiği için ama her şekilde annelik çook zor