Seherronya rezene östrojen hormonunu artırıyormuş, annelerin içmesi bile önerilmiyor artık. Siz içerseniz de günde 1 i geçmeyin derim. Onun yerine kimyon çayı yapabilirsiniz ama fazlası tansiyonu düşürebilir. Bitki de olsa fazlası zarar ☺️ Bebişlere direk vermeyin derim🌺