Merhaba arkadaşlar. Bebeğimde bazı belirtilere dayanarak laktoz intoleransından şüpheleniyorum 🥺 1 haftadır çok olmasa da hafif gürültülü kaka. Kakası yeşil ve pütürlü yani mukuslu gibi. İkinma hali. Memeyi emmemeye başladı ama hem meme hem mama veriyordum mamayı alıyor onda sıkıntı yok. Sabaha kadar kuzu gibi uyurdu ama şimdi uyuyamiyo yarım saatte bir uyanıyor. Ve burunda hep bı hırıltı var. Bir de geçen ay kilo alımı iyi olmasina rağmen bu ay 17 gün geçmişti son tartisinin üstünden baktı ebe ve hiç kilo almadığını söyledi halbuki beslenme şekli ayniydi. 12 gündür mamayı da arttırdım. Bunun dışında bır şey yok. 4.ay atağı dedim memeyi almamasına ve uyumamasına ama diğer belirtiler dikkatimi çok çekti. Bugün aile hekimliğine götürüp tekrar boy kilo kontrolü yaptırıp bu durumdan şüphe ettiğimi söyliycem ama aranızda bunu yaşayanlar vardır illaki. Biraz araştırdım ama tam da anlamadım iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Sanırım gaita testiyle öğreniliyor bu kaç günde çıkıyor mesela ne bileyim bilen yaşayan varsa ve bilgi verirse çok sevinirim