İmkanınız varsa önce hastane tipi pompa kiralayın ve çift başlığı olsun. Ben 3 ay medela kullandım. Sütümü çok arttırdı. Sonra da bebeğim memeye döndü. Meme reddi vardı. Biberon yerine de kaşık ve eds yöntemini uyguladım. Bebeğinizi sağlıkla büyütün.