asdfgs Superstar_00 4. Aydan beri doğru düzgün uyumuyor 5.5 aylık şuan. Yere bir şey seriyorum kendisi oynuyor bu biraz daha işimi kolaylaştırdı. Daha az kaka yapıyor, dışarı çıktığımızda etrafı izliyor çok sorun çıkarmıyor.
Denezmeh Superstar_00 benim tek problemim tek seferde icicegi sutu parca parca icmesi oldu mesela tek seferde 150 lik icecekken bi 40 kisiyor yarim saat geciyor bir 30 luk iciyor e bu sefer de surekli pesinden kosuyo oldum benim icin yorucu oldu
Esrakse Superstar_00 meme reddi ve uykuya dalamama oluyor. Bu ikisi zaten hem bebeği hem anneyi yoruyor huysuzluk yapıyor ayrıca. Kucakta pışpışlayarak uyuttum sonra emzirdim yoksa emmiyordu. 5.aydayız hala emme problemimiz devam ediyor 😒 sabır diliyorum 🤷♀️
defnemommm asdfgs 4. Ayda sağdan sola yada soldan sağa dönme yapabiliyor muydu bebeğiniz? Yerde ne yapıyor mesela? Destekli mi oturuyor yoksa karın üstü emekleme pozisyonunda mu duruyor? Teşekkürler 🤗
Fatma4242 Diş çıkarma,salya artışı , meme reddi , kulak çekiştirme, sürünmeye çalışma,dışarıya cikanca sorun yok etrafı izliyor geceleri çok uyanıyor
asdfgs defnemommm merhaba hepsini yapıyor diye hatırlıyorum, şimdi 5.5 aylık. Karın üstü egzersiz kaslarını geliştiriyor yerde sürünsün dursun yapmıyorsa bile yapar yakın zamanda.
Huzur_kokulumevlat Superstar_00 illa kolay bebeğin de Bi zorluğu oluyor kendi kendine sesler çıkarmaya başlamıştı 4. Ay da sebepsiz parçalıyordu kendini sanki öyle Bi direniş yoktur herhalde meme reddi oldu ama şuan geçti yere kattığımda dönüyor elleriyle hareket ediyor bizi takip ediyor şarkı söylüyoruz tadımları çok seviyor o yönde çok rahatız uykuya gelince orası karışık bende çözemedim 🤣
Aylin_07 4 ay 27 günlük oğlum 4.aya girdiğinden beri uykuya direnme uyuyor uyku süresi 20 dk 40 dk arasi gece saat başı uyanma ortamizda yatıp birde meme sürekli ağzında uyumak istemesi gerçekten psikolojik anlamda çöktüm salya var kendi etrafında poposunu kaldırarak dönebiliyor yüz üstünden sırt üstüne sirt üstünden yuz üstüne dönebiliyor agu sesleri çıkartıyor ayakta durmak istiyor hep mama sandalyesine oturmaktan acayip keyif aliyor(e bebek gezilerimiz de oturuyorum)çok mutlu oluyor
Deletedmom_123 Meme reddi meme reddi dünyanın en zor şeyi 2 ay sürdü hep ayakta emdi ağlaya ağlaya emdi 5.5 aylıkken bittti gitti şükür 4. Ay atağından çıkınca alın elinizde tam bir bebek oluyor 😂🥰
nazlimom_ Superstar_00 ben benimki ataktan etkilenmedi sanıyordum hep atak bitimine 1 hafta kala ne olduysa oluyor 4. Ay atağının bitimine tam bi hafta kala gece 1 kere kalkan bebeğim saat başı kalktı şuan 7,5 aylık ve her saat uyanıyo atak zamanı her ağladığında meme verdiğim için alışkanlık etti meme emmeye kalkıuo benım yaptıgım hatayı sizde yapmayn gece beslenmesini bian önce kesmek istiyorum şimdide 8. Ay atağımız başlıcak bakalm bizi neler bekliyor😂😂
Esma-04 Superstar_00 Biz 4. Ay atağına girdiğimizde sabahladik bir hafta her gün bir türlü uyutamadim ama sonra sabrettim gece uykusuna alistirdim artık geceleri uyuyabiliyor uyku düzenini bir nevi sağlamış olduk yani ilk haftalar uyku gerilemesi yaşadık ama en sonunda alışılan bir düzenimiz oldu.Artık memeyi emmek istemiyor pek etraf ses sürekli dikkatini çekiyor. Birde dönmeyi öğrendi sürekli dönmek istiyor artık 😃