Hatta bilmediğiniz tanımadığınız eczanedende almayın ben sürekli tanıdık yıllarım eczanesiydi dün ilk defa başka eczaneden AVM nin içinde gezerken girişte eczane vardı alayım dedim eve gelince fark ettim eski şişesi ile fark vardı hatta damlatırken şişenin ağzındaki delikten şüphelendim kullanmadım kendi eczanemize götürdüm onlarda şok oldu tuaf dediler ama bir şey demediler hayliyle adım gibi eminim onlarda trendyoldan getirmişlerdir töbede bir daha tanımadığım yerden ilaç dahi almam