eco1110- Bebeğim çok gazlı bu yüzden uyumuyorda tekrar doktora gittim bu gaz damlasını yazdı bitkiselmiş aranızda kullanan varmı memnun kaldınız mı
Mrvaydn_ eco1110- evet kullanıyoruz bizi ciddi anlamda rahatlattı ama kullanıp hemen bırakmayın biz etkisini 1 hafta sonra gördük
curly_mom eco1110- biz kullanmıştık sab simplex ile birlikte. çok etkisi görmedik, zinco yaradı bizde de.. Ama yine de kullanıp faydasono gören çok tanıdığım var, deneyip görmek lazımm belki bebeğinize yarar 🍀🍀
eco1110- Mrvaydn_ İnşallah benim bebeğime de iyi gelir kaç aylıktı başladığınızda bana günde 5 damla emzirdikten sonra verin dediler siz nasıl kullandınız
eco1110- curly_mom İnşallah iyi gelir bundan öncesinde sab simflex kullandık baktım etkisi yok doktora gittim tekrar sürekli ağlıyordu bitkisel bir gaz damlası önerim var her bebekte gaz oluyor mecbur 2-3 ay beklemek gerekiyor belki hafifletir dedi bu damlayı yazdı
Mrvaydn_ eco1110- 2.ayda başladık biz daha öncesinde başka damlalar kullandık fayda etmedi bioyu günde tek sefer 5 damla olarak hep aynı saatlerde vermeye çalıştım. Tok verdim genelde. Yanında da Metsil damla kullandım o da bizi çok rahatlattı. 3 aylık olduk ikisiyle devam ediyoruz çok şükür baya baya azaldı tam olarak bitmese de. İnşallah size de fayda eder o kadar yıprandım ki bu 3 ayda 😢
curly_mom eco1110- ya evet malesef gaz oluyor öyle ya da böyle 🤦🏻♀️ biz sadece hafifletmeye çalışıyoruz
Ecemilay eco1110- kullanıyorum ama saatler sonra çıkıyor gazı benim bebeğim çok gazlı değil sadece gazı çok zor çıkıyor ama bizde işe yaramadı maalesef
Sareberfin Benim çare buldugum trk damla aşırı iyi 1 ay kullanmak yetti bıraktım sonra 2. Damlayı slmıstım ama boşs almısım öylece kaldı
eco1110- Sareberfin İnşallah benim bebeğimde rahat eder çok sancısı oluyor üzülüyorum ayaklarını karnına doğru çekiyor sizin bebeğiniz de öylemiydi
Pinar9 Ben biogaia 4 gündür kullanmaya başladım. Geceleri karnu gurul gürül ötüyor . Gece uyanıp geri zor uyumaya başladı. Acaba sabah versem daha mı iyi olur diyorum. İlaca bağladım bu durumu ama
Sevensevilen Pinar9 biz ilk kullanmaya başladığımızda birkaç gün bağırsaktan sesler geldi artık gelmiyor. Birkaç gün sabredin
DunyamMavi eco1110- gaz bitene kadar kullandık yanında başka gaz damlası kullanmak gerek. Çünkü iogaia gaz damlası değil probiyotik. Tek balına kullanınca fayda görmemiştik sab simplex ile kullanınca çok fayda gördük.
eco1110- DunyamMavi Peki başka gaz damlası ile nasıl vereceğiz 5 damla bunu versek gaz damlası ne kadar verilmeli öyle demedi doktor bunu bilmiyordum sab simflex var duruyor olduğu gibi
eco1110- Mrvaydn_ Doğrudur çok zor ya bir de tek bakıyorum uykusuzluktan bayılma derecesıne geliyorum birde üzülüyorum bebeğimi ağlarken görünce
fbetul4270 eco1110- ben aşırı şekilde memnunum. Hemen etki etmez ama bi 10 15 gün kullanmanız gerekiyor. Hem gaz damlası hemde probiyotik olduğu için bağırsak gelişiminide destekliyor. Başta eczacı kilosu kadar damla versin demiş tabi hiç fayda etmedi. Sonra doktorumuz 6 7 damla diyince acayip etki etti.
Dbt3401 eco1110- bize de doktor vermişti bu gaz damlası değil daha çok probiyotik dedi. Bağırsak florasını düzene sokmaya yardımcı dedi. Ve biz çok memnun kaldık. Sadece biogaia kullandık başka hiçbir gaz damlası kullanmadan o süreci atlattık allaha şükür
asdfgs eco1110- aslında probiyotik ama bağırsakları düzenlediği için gaza da iyi geliyor. Bizim iyi gelmemişti. Bize en iyi gelen nurse harleys colex şurup olmuştu ki bir çok ürün denedik.