KaderA aynısını merak ettim. Sordum hayta post açmıştım. Araştırdım ve bunun rahatlamak için yaptığını öğrendim. Gün boyu yorulan o beynini rahatlatmak için yapıyormuş. Hiç dokunmayın. Ben başlarda uyandırmasın kendini diye tutmaya çalışıyordum. Doktorum uyardı. Elllemiyorum artık. Hızlı hızlı sap sol yapıyor bir süre sonra dalıyor. Ben post açtığımda da çok kişi bunu yaşadığını yazmıştı. Gayet normal. Bizi düşünün çok yorulduk zihnen bir sağa bir sola dönüyoruz yatakta. O bedenen dönemediği için bu yolla yapıyor. 😄🌺🌺