Sin21 evet havada bi garip geçen hafta baya soğuktu donduk doğalgazı açtım 3 gün sonra birden ısınmaya başladı, kapatmak istemedim doğalgazı geceleri soğuk olur diye ama gündüzleri dışarısı sıcak, ev sıcak yanıyoruz. Ha soğuduu ha soğuyacak diye de aç kapat yapmk istemedim. Anlamlandıramıyorum