Pupis AslanannesiAyse Ahh canimm basın sagolsun neden sucluyon kendini ölüm bizim elimizdemi göruyosun gece 4 de deprem oldu hangimiz engelleye biliyouz inan deprem aninda bende hic bisey yapamadim midem bulandi kulaklarim duymaz hale geldi yavrumu elime alamadim esim aldi yatagin yanina çöktü
2603 Sakarya da yaşayan olarak çok kötüydü deprem sabaha karşı 6 buçuk 7 arası 2. Deprem oldu 1. Kadar değildi ama hissettik
Pupis 2603 yaa yatak odasindaki dolabin kapaklari acilik kapaniyodu makyajj aynam nerdeyse kirilacakti cok korktuk Allah bir daha ysatmasin
2603 Pupis amin inşallah ya ama haberler de bunun devamı geleceğini söylüyorlar 99 depremi gibi değil ama bu şekil olucak mış gene
Pupis 2603 canim dunki gibi buyuk olmaz artci depremler olur zaten kirilmayan bir fay varmis galiba o kirilmis
[silindi] Pupis ben de dun bi deprem postu gördüm inşallah olmaz diyordum ki gece hoplayarak uyandik maalesef
tazebiirannee Pupis bende 2 gündür bu gece olcak kesin diye diye yattım hatta dün gecede içimde bi sıkıntı var hayır olsun dedim tamda bebeğimi emzirirken yakalandım çok korktum gerçekten 🥺
hurremsultann Pupis bu yıl çok fazla olmadı Allah’tan evln azından yıkılan evler yok can kaybı yok şükür
[silindi] Pupis valla Allah beterinden korusun dandik binalarda oturuyoruz zaten can güvenliğimiz yok.
[silindi] Pupis benimki öyle mesela cop kamyonu buyuk kamyonlar gecince sallanıyor bide 5. Kat daha cok hissediyoruz.
Pupis [silindi] yeni oturdugum bina eskisine nazaran iyi adam cok demir kullandik diyo yalan gercek bilemicem.Senij oturdugun bina yenimi genellikle yeni binalar daha dandik oluyo
coktepkiliyim Maalesef ben de öncesinden hissettim,zaten deprem tatbikatı yapıldığından beri bir şey bekliyordum.Bebeğimi emzirdim yatağına koydum ve ben de yatağıma uzandığım an deprem oldu.Rabbim beterinden korusun ama çok korktum.
Pupis coktepkiliyim kiz bende 1 aydir korkuu vardi esim dedi iyice psikoljik manyak oldun neyse haklida . Sonra dun iste yien dedim kesin bu gece deprem olacak ama esime soylemedim Allahim kabus gibiydi yaa
[silindi] Pupis yok ya 50 senelik bina. Yeni binalar da mevzuat çok sıkı dandik yapmaları mümkün değil çok sıkı denetleniyor.