Deniz06 Bu uyku illeti hangi aydan itibaren düzene giriyor? Allah aşkına bişey söyleyin çok yoruldum. Her şeyi yapıyorum, uyguluyorum ama yok yok yok
Ezoooooo Deniz06 kıme neyı sorsam 6 aylık olsun hersey duzelır dıyolar inanmıyorum ama bakalım… Bızım de uyku sorununuz var bebeklerimiz aynı gun aya sahıp
Minikkanarya Deniz06 benim oğluşumda 4 ay 29 günlük gündüz uykusu güzel çok şükür rutin oluşturmasım o kendi kensine oluşturdu amma velakin gece olunca çocuğa bişiler oluyor gece enerji geliyor gündüz olan hareketlerinden daha da hareketli loş ışık kullanıyordum artık kullanmıyorum sürekli etrafa bakıyor ama gece rutinimiz bizim de yok mağlesef 4. Ay atağı geçsin diye bekliyordum ama pek bi değişen bişi olmadı
omerinannesi_2705 Deniz06 emziriyorsanız kendiniz Melisa çayı için sütten bebeğe geçer ve sakinleşir uyur Allah’ın izniyle 💗
Deniz06 Minikkanarya evet evet geceleri bişeyler oluyor. Gündüz istediğim saatte uyuyor. Gündüz düzenli ama gece çekilmiyor. 15-30 dakikada bir uyanmak nedir Allah aşkına yenidoğan bebekler bile bu kadar sık uyanmıyor. Hastaneden almışım bu gün eve getirmişim gibi ya bu çocuk büyüyeceğine küçülüyor resmen
Minikkanarya Deniz06 aslında gün gün değiştiğini düşünüyorum ya bi gece bakıyorum gayet güzel uykusu bi gece bakıyorum dakka başı uyanıyor büyüme atakları bunlar bence inşallah geçecek hepsi 🤲🏻 en azından bunu düşünerekden avunuyorum🫢