Evet ben Bursa da hissettim çocuk acıkmış baya ağladı. Uykum derin değil ama dün uyutmayınca bugün kolay uyanamadım. Gözlerim kapalı emziriyordum birden avize sesi geldi bir baktım beşik gibi sallanıyoruz. Allahım korusun doğal afetlerden kazadan beladan hastalıklardan hepimizi. Çok tırstım. Eşim de yan odadaydı. Kapıyı açtım kalk kalk kalk diye bağırıyorum oturdu yatağa bakınıyor.