Lina11
99 depremini yaşayanlar iyi bilir. Depremden değil ama o toz duman gaz kokusu enkaz alti bagrışlar daha bi cok sey. Depremden değilde o yaşadıklarım aklıma geliyor beni korkutan o kalan izler.😞İlk kez bir depremi hissetmedim. Ki benim uykum cok hafiftir 2 cocuk eş ben resmen ölüm uykusuna yatmışız.herkes sokağa dökülmüş bizde tık yok. K baba aradı deprem oldu diye o sekilde öğrendik.bayagı büyük olmus gün içinde artçıları olacaktir korkmayin lütfen..