Maco_44 sakın bekleme. Ben de aynı hatayı yaptım, çok uzadı gribim ve mahvoldum. Ateşim 39lara dayandı, gittim acile, emzirmeme engel olmayan parol ve antibiyotik verdi, 2 günde zımba gibi ayağa kalktım. Boşuna 8 gün eziyet etmişim kendime. Bebeğime geçmedi grip. Maske taktım emzirirken. Şimdi ikimiz de çok iyiyiz. Bir de bu seneki grip virüsü çok güçlüymüş hiç beklemeyin valla.