Denizelif34 Kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük sütüm yetersiz olduğundan mama takviyesi başladık ama bebeğim mamayı 90 cc içiyor fazlasına çıkamıyorum ayına göre yeterli midir sizce sütümü sağıp biberonla verdiğimde 110 cc e kadar gayet güzel içiyor
Egeninannesiii22 Denizelif34 Cc ayarını ben de tam bilmiyorum ama mama daha karı olduğu icin az iciyo olabilir
sedaelif Denizelif34 doktorum bebeğin aldığı kadar ver demişti mamayı. Yani 90 yetiyorsa yetiyordur doymasa içmek ister
Denizelif34 sedaelif Bazen annelerin yazdığını görünce şaşırıyorum bebekleri nasıl 120 cc e kadar içebiliyor diye
sedaelif Denizelif34 diğer annelerin anneler maman verme süreleri uzun olabilir bebekleri tokdur. Bide siz hem emzirip hem mama veriyorsunuz o da farkettiriyor. Benim stümde azdı başta emzirip arkadan mama veriyordum ondan ilk 60 yapardım baktım yetmiyor birdaha yapardım. Böyle böyle sütüm arttı emmeye geçti bebişim