Canlar merhaba. Bu zamana kadar ne yazdıysam yardımcı oldunuz. Allah razı olsun… şimdi yine bir şey soracağım size. İnşAllah benimle deneyimlerinizi paylaşırsınız. Kızım 2 ay 15 günlük. Çok az uyumaya başladı. Bununla ilgili damla vb şeyler kullandınız mı.? Yani normal mi yaşadığım. Yenidoğan günlerini özledim vallahi