Kızlar kızım 2 yaşında ve 1 aydır kusma isal iştahsızlıkla savaşıyoruz tam geçti dedim 3 gündür iyidi şimdi tekrar aynısı oldu geceleri ağlayarak uyanıyo sonra kusuyo bağırsaklarından aşırı sesler geliyo sabah kalktığında da büyük tuvaletini yapıyo aşırı aşırı fazla su gibi bunu yaşayan var mı