Familyboy Şişirilmiş olduğunu düşünüyorum. Öncelikle sert. Çiş yaptıktan sonra o beyaz kristalleşmeleri gözümüze gözümüze sokup bak ben çişi bu beyaz şeye hapsediyorum demesine gerek yok. Oğlumun bez bölgesi beyaz sabun kalıntısı gibi oluyor. Ve zaten yine sızdırıyor. Öyle yumuşak bir bez de değil. Piyasadaki tüm iyi denebilecek bezleri hem külot olarak hem cırtlı olarak denedim. Prima iyi bir bez olabilir ki benim oğluma iyi gelmedi, ama asla fiyatının bezi değil.