Merhaba kızlar, taze anneyim o yüzden yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğimi emzirirken çok sinirleniyor kendisini sıkıyor ve ağlamaya başlıyor. Sütümü sağıp veriyorum aynı şekilde biberondan içerken’de öyle yapıyor. Sürekli sıkıyor kendisini kıpkırmızı oluyor yüzü🙁
Anlamadım karnı mı ağrıyor sancıları mı var, yoksa kolik bebek dedikleri bu tür mü oluyor bilgim yok.
Masaj yapıyorum sürekli karnına, bi süre rahatlıyor sonra yine devam ediyor. Napıcam bilmiyorum emzikle biraz sakinleşiyor ve uykuya dalmakta çok güçlük çekiyor.