-Mathilda- bebeğim bes bucuk aylıkken berlinden istanbula geldim 2 bucuk saat çok şükür bi sorun olmadı benim arabam puseti çıkanlardan berlinde bagaj gibi berdik istanbul da uöağın kapısına getirdiler dönüşte de istanbul da uçagun kapısına kadar arabayla gittim ama cıkısta bagaj gibi baska bir yerden aldık